Herken je dit?

  • Mis jij je oude collega's of het diepere contact wat je pas krijgt als je elkaar echt beter kent?
  • Lukt het jou ook niet om een klus te scoren, waar je nog veel in kunt leren?
  • Heb jij de sparringpartners om je gekke/geniale ideeën tegenaan te houden?
  • Moet jij ook nee verkopen als je klant iets extra's vraagt waar je niet goed in bent, of waar je geen tijd voor hebt?
  • Win jij wel eens aanbestedingen en leads waar je opbokst tegen grotere bureaus?
  • Heb jij mensen in je netwerk, die je met een gerust hart naar je klant stuurt omdat ze dezelfde kwaliteit leveren als jij doet?
  • Heb jij mensen in je netwerk, die je met een gerust hart naar je klant stuurt omdat jouw klant jouw klant blijft ook als je er niet bij bent?

Waarom deze vragen?

De arbeidsmarkt is in toenemende mate aan het flexibiliseren. Er zijn meer dan 1 miljoen ZZP-ers in Nederland en jaarlijks komen er 100.000 bij. De meeste kiezen bewust voor het ondernemerschap. Eigen baas, eigen agenda, ondernemerschap, vrijheid in het kiezen van opdrachten zijn de meest genoemde redenen (Bron: CBS). Maar de keerzijde, naast de administratieve last, ook de inkomensonzekerheid die er toe leidt dat veel zzp-ers meer werken dan toen ze in loondienst waren. Dit gaat vaak ten koste van de eigen ontwikkeling. Een ander nadeel voor veel zzp-ers is dat netwerken essentieel is om aan nieuwe klussen te komen. Niet iedereen is daar even goed in. En alleen is ook maar alleen, veel zzp-ers missen het echt ergens bij horen, je bent tenslotte altijd een voorbijganger. 

 

Alleen ga je sneller, samen kom je verder

- Gert van den Heuvel, Go4People Onderwijs

Wie zijn wij

Niet "Just another" netwerkorganisatie

Het idee voor Go4People is ontstaan in 2015 en krijgt nog steeds verder vorm. Ten grondslag aan Go4People ligt het verlangen om te ondernemen. Met het verlangen om te ondernemen, groeide ook het besef dat alleen maar alleen is. Samen is leuker! Het gaat dus bij Go4People om samen ondernemen. Maar hoe zorg je er voor dat je met elkaar de juiste kwaliteit levert? Hoe voorkom je dat je elkaars concurrent wordt binnen het netwerk? Zaken waar veel netwerkorganisaties moeite mee hebben. Met elkaar hebben we een manier gevonden om de vervelende vragen van bovenaan met "nee" te kunnen beantwoorden. Wij geloven dat delen het nieuwe vermenigvuldigen is. Wij hebben een groeimodel waarbij kleinschaligheid en vertrouwen blijvend een plek hebben. Wij toetsen onszelf en elkaar steeds aan wie we willen zijn en spreken elkaar daar ook op aan, steeds met de intentie om met elkaar beter te worden.

Wil je weten hoe? Download ons "DNA" of neem contact op via ons contact formulier!!