Voor een klant in Waddinxveen zijn wij op zoek naar een Manager Procurement & Logistics. Het betreft een fulltime functie met standplaats Waddinxveen.

Ben jij een aanpakker met goede onderhandelingsvaardigheden? Heb je visie hoe Inkoop & Logistics optimaal te organiseren en weet je anderen hierin enthousiast mee te krijgen? Vind je het leuk om in een internationaal opererende technische omgeving te werken? Ben je ambitieus, goed in staat relaties te onderhouden en houd jij er van processen te verbeteren en efficiënter te maken?

Nieuwsgierig geworden? Bekijk hier onze vacature van Manager Procurement & Logistics en solliciteer direct!

Wat ga je doen?

In de functie van Manager Procurement & Logistics rapporteer je rechtstreeks aan de CEO. Het doel van jouw functie is om binnen de Benelux voor diverse goederen optimale inkoopresultaten te behalen en zorg te dragen voor een adequate verwerking. Je bent voor het businessunit management het aanspreekpunt voor inkoop, stuurt de teams van Inkoop en Logistics aan, bewaakt deadlines en coördineert de selectie en implementatie van nieuwe leveranciers. Kwaliteit, samenwerkings-gerichtheid en het nakomen van afspraken zijn essentieel en worden onder jouw toezicht bewaakt.

Daarnaast zijn jouw verantwoordelijkheden en kerntaken:

  • Het ontwikkelen en implementeren van het strategisch inkoopbeleid, in nauwe samenwerking met de CEO en business unit directors;
  • Contractmanagement van (overkoepelende) inkoop- en raamcontracten;
  • Voeren van een actieve sourcing strategie;
  • Het coördineren van aanbestedingstrajecten binnen de verschillende inkoop categorieën;
  • Het managen van strategische leveranciers;
  • Zorgdragen voor een kostenefficiënte maar ook kwalitatief goede inkoop, verwerking en vervoer van goederen en diensten;
  • Coachen en leidinggeven.

Wat vragen wij?

Onze opdrachtgever is op zoek naar mensen die het verschil willen maken en waarde willen toevoegen aan de organisatie. De eigenschappen waar waarde aan gehecht wordt zijn: visie, ondernemend, betrokkenheid en daadkrachtig. De rol van Manager Procurement & Logistics vereist verder de volgende eigenschappen: onderhandelen, communicatief, creativiteit, initiatief, plannen & organiseren en het kunnen omgaan met en afwegen van verschillende belangen.

Beschik jij over deze eigenschappen en onderstaande punten, solliciteer dan direct!

  • HBO werk- en denkniveau bij voorkeur aangevuld met NEVI-opleidingen;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met inkoopmanagement;
  • Ervaring in de technische branche;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat wordt jou geboden?

Onze opdrachtgever vindt het belangrijk dat werknemers met plezier naar het werk gaan. Persoonlijke aandacht, open communicatie, collegialiteit en een positieve bedrijfscultuur staan hierbij centraal. Voort wordt jou een uitstekend pakket met arbeidsvoorwaarden geboden waaronder een prima salaris, leaseauto, winstdelingsregeling en vakantiegeld van 10%

Interesse?

Heb je interesse of wil je meer informatie? Neem contact op met Harry de Groot, mobiel 06 57 55 28 22 of vul onderstaand formulier in.

Contactformulier
Vul je naam in alsjeblieft!
Vul alsjeblieft je telefoonnummer in
Waarom solliciteer je naar deze functie?
Select files...